Konsulttiyhtymä AIKA

Kansainvälisen kaupan kehittäminen (B2B ja B2C)

Start up -yritys haki ydintiimiinsä kuluttajaymmärryksen ja brändimarkkinoinnin osaajaa.  Erittäin hienon design- ja konseptointityön sekä teknisen osaamisen taitajia yrityksessä ja sen verkostossa jo oli, lisäksi yritykseen tarvittiin kuluttajamarkkinoinnin ja kaupallistamisen ammattilaista.  Mielenkiintoinen, uuden kategorian tuote haluttiin lanseerata heti kansainvälisille markkinoille, joten myyntimateriaalien tuottamiseen sekä kansainvälisiin b-to-b neuvotteluihin tarvittiin osaajaa.  Vuokramarkkinointijohtaja löytyi Konsulttiyhtymä Ajan tiimistä.  Yritys on kehittynyt kasvuyritykseksi, jolla on globaalia kaupallista toimintaa 15 maassa sekä Euroopassa että Aasiassa.  Asiakkaiden joukossa on sekä kivijalkamyymälöitä että verkkokauppoja. Yrityksen oman verkkokaupan toiminta saatiin käyntiin ja vahva sosiaalisen median hyödyntäminen siivitti myyntiä.

Vastaava partner Johanna Siltala